Una dintre componentele importante ale activității magazinului nostru online este că produsele vândute sunt certificate și furnizate cu o garanție fermă a companiilor producătoare.

Pentru service în garanție, aveți nevoie de:

  • cuponul de garanție completat corect și fără corecții, în care este indicat modelul și numărul de serie al produsului, data vânzării și ștampila organizației comerciale;
  • un document care confirmă cumpărarea (factura);
  • setul complet.

De asemenea, atragem atenția asupra faptului că, atunci când primiți și plătiți pentru comandă, cumpărătorul în prezența curierului este obligat să verifice complectarea și aspectul produsului pentru absența defectelor fizice (zgârieturi, fisuri și altele) și a întregimii ambalajului. După plecarea curierului, pretențiile asupra acestor aspecte nu sunt acceptate.

Deservirea de garanție nu este executată dacă:

  • cuponul de garanție pierdut sau incomplet
  • produsul prezintă semne de deteriorare sau deschidere mecanică
  • au fost încălcate condițiile de exploatare, transport sau depozitare
  • a fost reparat de persoane care nu sunt angajați ai unui centru de service autorizat
  • au fost folosite componente neoriginale

O descriere detaliată a termenilor de garanție poate fi găsită în documentația pentru produsul achiziționat și / sau pe site-ul producătorului respectiv.